joi, 4 iunie 2015

Un mundo de colores

Hola chicas!
Muchos besos para vosotras lindas os mando de mi pais ,estoy muy liada y me falta tiempo para publicar mis manicuras ,ademas tengo algunas hechas que espera publicarlas.
Mientras tanto les voy a enseñar una de colores con purpurina y con un modelito sencillo ,la manicura es bastante bonita ,espero que os guste. A mi me ha encantado aunque  a durado poco en mis uñas.Adios bonitas ,muak,muakkk.

Buna fetelor!
Va pup pe toate si sunt tare bucuroasa sa va scriu de "acasa"(m-am intors in tara),chiar daca nu am foarte mult timp sa public manichiurile pe care le-am facut ,azi va arat una din ele.
Aceasta manichiura am facut-o colorata ,cu sclipici .Am aplicat un model simplu si a iesit aceasta manichiura draguta.Sper ca va placa,mie mi-a placut chiar daca mi-a durat putin pe unghii,pa frumoaselor ,muakk.




6 comentarii:

  1. Frumoasa.Am si eu ceva foarte colorat gata de o postare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te ha quedado un diseño muy bonito,me encanta la combinación de colores,besucos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Qué chula te ha quedado! Me encanta los colores que usaste.

    Te invito a formar parte de mi primer reto uñil, me haría mucha ilusión que formaras parte de el. Para más información sobre el reto pásate por mi blog.

    Saludos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place enorm baza pe care ai cret-o. Toata manichiura arata hipnotica, pur si simplu vrajeste prin culori si forma.

    RăspundețiȘtergere
  5. Adorabil modelul, de multe ori mi se intampla ca un model sa reziste doar cateva ore deoarece le fac poze si le sterg mai trebuie lucrat si in avans :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragut model,colorat, vesel.de vara

    RăspundețiȘtergere

Cursores