duminică, 21 iunie 2015

Exotic nails

                                                Hola chicas ,feliz dimingo a todas!
Hoy les voy a enseñar mi manicura exotica, que te lleva con el pensamiento a las vacanciones.Es una manicura con degradado de tres colores:amarillo ,naranja y rosa.Muy veraniega y muy a mi gusto :)).Espero que os guste y les deseo una semana fantastica,mil besoss.

                                         Buna fetelor,duminica frumoasa tuturor!
Azi va arat manichiura mea exotica,care te duce cu gandul la vacanta.Este o manichiura in degrade formata din trei culori:galben ,portocaliu si roz.Foarte estivala si pe gustul meu :)).
Sper sa va placa si va urez o saptamana fantastica ,pupici.







3 comentarii:

  1. Me encanta tu manicura tropical! Es genial los colores que utilizaste ;-)

    Besos

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt modelele astea exotice.

    RăspundețiȘtergere
  3. Wooooaaaa ce tareeee si tu ai avut palmieri pe unghiutzeeeeee,super frumos,si noi am avut in colaborare tema cu palmieri,pupicei <3

    RăspundețiȘtergere

Cursores